KE_A Kızlar merhaba, kaç haftalıksınız ve sizin göbüşler ne durumda merak ettim , ben başlatayım 19+1 deyiz ve göbüşümüz bir anda büyüdü böyle görünüyoruz kızımla 🤰💕
ElifKarata KE_A 9. Haftadayiz 😍😍 sadece 1 kilo almışım ama sanki 7.8 kilo almış kadar şişti karnım Bi anda 😍🤗🤣
KE_A Ya çok tatli hayırlı olsun 🥰 bende 1 kilo aldım sadece ama işte demekki belli bir haftadan sonra bir anda büyüyor göbüs, ödem toplamışsınızdır siz ondandır daha çok küçükmüş annesi 🥰
KE_A nurcakar03 benimde 18e kadar çok azdı 1 haftada böyle oldu, sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin Allah 😊
KE_A gulten_01 maasallah oglusunuzla çok güzel görünüyorsunuz, Allah sağlıcakla kucağıniza almayı nasip etsin 🥰
Ezgiaek KE_A Biz pazartesi günü 11 haftalık olacağız inşallah🥰 Bir hafta sonrasında da detaylı ultrason randevum var hocaya sorduk o zaman cinsiyet öğrenme şansınız var mı diye yanıltıcı olmaması için 16. haftayı bekleyelim dedi 🥲
KE_A Ezgiaek evet emin olmak için 16.haftayi bekliyorlar canım, aynı hastaneye gidiyoruz zaten, eğer parvana hoca Tolga hocaya yonlendirdiyse sormana bile gerek yok cinsiyetini söylemiyor çünkü 🤭
KE_A Youngmotherr annesi senin bebiş gelmek için gün sayiyordur artık büyümüş kocaman olmuş ki o 🥰🧿 cinsiyeti ne 😊
Minis122 KE_A 35+6 haftaligim sizin gobusun 3 katini dusunun o derece. Yirtilcsk gibi kocaman bir gobegim var
Youngmotherr Minis122 çatlaklarınız ne alemde benim öyle bi çatlaklarım var ki sanki ağzıma kadar çatlamışım 🥹🤣