38+6 yım bende bu 38. Hafta bi türlü bitmedi sadece benmi böyle hissediyprum bilmiyorum ama şu 9 ay geçti gitti 38. Hafta bitmiyo anacım 😂😂dün kontrolüm vardı arada kasılmam oluyodu ama düzensiz oldugu için önemsemedim normal dogum bekliyoruz özel hastane takipliyim dünkü kontrolde rahim açıklıgına bakıldı geçen haftada zaten çatı muayenesi yapıldı normal doguma uygun oldugunu söylemişti doktorum 1.5 cm açılmam varmış dogum ebem açıklıga bakarken rahim agzınıda uyardı kanamam olucagını ama endileşenmemem gerektiğini söylemişti sün kanamam oldu hastaneden geldikten sonra gecede bir avuç içi kadar kanlı akıntım oldu yani nişanım geldi şimdi belimde hafif bi agrı var cumaya kadar dogurursun dediler bakalım bekliyorum bende