Sevval0308
Bende özele gidiyorum iki üç geçiyor hemen kontrole çağırıyor bir şey yok geri gönderiyor pazartesi gittim açılman var dedi sancı yok suyum gelmedi belirti yok gitsem de bir şey demiycek geri göndericek evimde bekliycem daha çok ağırlaştim yürümekte sıkıntı çekiyorum ağrılarım var ama gelip geçiyor beklemeye karar verdim kızımın kendisi karar verir ne zaman geleceğini sağ salim doğsun