Ayse_guney off sorma yasa geberiyorum sicsktan. 1 aylık bebeğim var asiri terliyorum cam da açılmıyor başka odalar da yine açabiliyorduk ama yatak odasında beşik cama yakın yatak odamz küçük açsam çocuğa çarpar diye açamıyoruz da perişan oluyoruz 😓 emzirmeye kalktım zaten uyurken ve emzirirken gündüz bile çok terliyorm su an sırtımda sanki çeşme açık 😥