09-11-22 32 haftalıkken bir ara çok kendimi yordum sancım tuttu vs acillik oldum doğuruyorum sanmıştım o derece kötüydüm doktor alttan muayene etti sancım varmı vs bebeğe bakmak için o an kendimi savunmasız hissettim devlete gitmiştik kötü davrandı psikolojim bozuldu güvenim gitti yoksa son dakikaya kadar hep normal düşünüyordum