09-11-22 34+0 ile selamlar anneler . Bebiş doğdu butonu geldi şu dakika itibariyle. Napiyosunuz bakalım gece kuşları kimler aktif . Siz kaç oldunuz
g-gamzee Yaa bende aynıyım az önce baktım bebiş doğdu butonu gelmiş bize de sağlıkla da kucağımıza alalım inşallah 🥰