Nurlana Yılmaz Genco hastasıyım çok inanıyorum ona Allah izin verirse doğuma kadar onun hastasıyım ilk Bebeğimde gittiğim ilk doktor ama asistanları çok kabardı O yüzden değiştim maalesef bebeğimi kaybettim şu an asistanları takmayacağım dedim bir gittim değişmiş daha tatlı kızlar gelmiş zaten Doktor bir numara hiçbir şey sormaya gerek kalmıyor her şeyi kendisi izah ediyor ve muayene edeyim gitsin kafasında değil her şeyi tane tane anlatıyor çok ilgili Doktor adının hakkını veren biri
Zhraaltun Nurlana Nurlana doktor gercekten cok onemli canim Rabbm saglikla kucagina almayi nasip etsn 🙏
Mel-sin Kızlar 7 Aralık ile normal doğum yaptım. Yılmaz Genco sezeryan yanlısı diyenleri getirin karşıma. Açılmam olmamasına rağmen ve illa sezeryan olsun diye diretmeme rağmen suni sancı ile doğum başlatıldı. Sancı ve ağrılar yüzünden çok sinirlendim çok kızdım Yılmaz Bey'e🤭🤭 Ama aklınızda bir soru işareti kalmasın. Kesinlikle vücudunuz normale elverişli ise normal yanlısı bı doktor 😉