Handsomebaby Medical park Abdullah Göymen süper bir insan ve çok iyi bir doktor.Keşke ilk doğumumda tanısaymışım.Hamileliğimin başından beri beni çok rahatlattı.O kadar ilgili ki insan şaşırıyor.Yılmaz Genco ya gebelik için değil ama normal jinekolojik muayene için gitmiştim geçen yıl.İyi bir doktor fakat çok yoğun.O yüzden gebelik için tercih etmedim.10 gün sonra nasipse doğumum var.Bu hafta gün aldım.Hastaneyi gezdim.Odaları çok güzel.Hemşireler,ebeler çok güleryüzlü nöbetçi çocuk doktoru var.Yenidoğan yoğun bakımı çok iyi.Herşey içime sindi.İnşallah doğumda iyi geçer.Bence illa Hatem deme tabii özel bir sebebi yoksa
Gunseli27 Handsomebaby bende her ikisine de gittim hem yılmaz bey hem abdullah bey ama hangisi normal doğum yanlısıysa onla dığum yapmak isteğindeyim. Doğumunuz nasıl olacak acaba ?
Uguriklima Bende yaşam da Şükran hanımı çok önerdiler ona gidiyorm 39+2 deym normal olacak inşallah memnunum şimdilik sıkıntı yok
Mel-sin Hatem Yılmaz Genco'ya gidiyorum çok da memnunum. 4 arkadaşım Hatemde doğum yaptı kimse de ebe konusunda bı sıkıntı yasamadi.
Gzmcnrates İyi akşamlar annişler bende Gaziantep’te yaşıyorum ama antepli değilim görev için burdayım suanda gittiğim doktoru rasgele buldum ve memnum degilim değiştirmek istiyorum ama yine rastgele birisine gitmek istemıyorum bi iki doktor ismi yazmışsınız sizce en iyi hangisi bide benim de eşimin de ailesi burda degil ilk hamileliğim cok panik oluyorum daha cok beni rahatlatacak bi doktor arıyorum tabi birde calıştıgım için saat 4 ten sonra randevu veren bi doktor olursa bnm için iyi olur yardımcı olursanız sevınırım
Zhraaltun Gzmcnrates canm medicalparlta abdullh goymeni tavsiye edrm bnde senn gbiyim ayni kmsem yok ve ilk hamileligim
Zhraaltun Handsomebaby cok iyimis canm norml dogum dusnuyrm bnde rabbm nasip ederse bi turlu soramadm unutuyrm hep 😁
Handsomebaby Zhraaltun orda zemin katta Fatoş hnm var.Çok tatlı biri onunla görüş cnm gittiğinde.Normal doğum daha uygun tabii.
Handsomebaby Zhraaltun Zhraaltun 37 haftalık senin?Benim ayın 10 nu sabah doğumum.Yine yazarım merak ettiğin birşey olursa
Zhraaltun Handsomebaby rabbim haurli bi seklde kucagina almayi nasip etsn canm bnm 🙏 bn 26 +4 haftaligim sorarm canim dogumu doktrun ebelerin falan dogumda nasil oldgunu cok merk edryrm cnku