Premsesssprenss Asyos34 benim bişey olmadı ama oluyor mu olmuyor mu normalde bilmiyorum. Sezeryanin sonrası normalin sancı zamanı kötü ama rahatlık açısından kesinlikle normal doğum daha iyi😊