Kişiden kişiye değişiyor. Bir çok ameliyat oldum. 2 sezeryan, 1 safra kesesi, 1 tüp mide hiç birinde öyle çok ağrım olmadı. Bu konuda çok şanslıyım. Benimle aynı ameliyatı olan arkadaşlarıma refakat ettiğim zamanlar oldu. ağrıdan kıvranıyorlardı. Yani ilk sezeryanınız Nasıl geçtiyse ikincide öyle geçiyor.