Bebegimmmm12345 doktorum aşırı sakin biri bu tavrı beni de biraz yatıştırıyor açıkçası ama yine de korkuyorum. Genel anestezi istedim ama doktorum hiç tahmin ettiğim, korktuğum gibi olmayacağını söylüyor bebeği çıkarmak maksimum 10 dk sürüyor o anda mutlaka uyanık olmalısın kendini kötü hissedersen bebek çıktıktan sonra biraz uyku haline geçiririz seni diyor. Eşim de girecek ameliyata biraz da ondan güç alıyorum ama o anda yaşanacakları ve durumumu hiç kestiremiyorum maalesef 🥺