qzm2022 Kızlar fantom dik süpürgesini kullanan var mı konteyner için almak istiyorum da günlük temizlik için ama kararsizim hangi modelini alsam kullanıp memnun kalan var mi ?
pandasever qzm2022 ben kullanıyorum bir senedir çok memnunum haftada üç büyük süpürgemi açarım geri kalanda da. Fantom la hem hafif hemde çekim gücü gayet iyi fayansa halıya yapışıyor süpürürken tavsiye ederim. Önemli olan haznesinin filtresini temizlemek
Benanneoluyorum qzm2022 Çekim gücü aşırı fazla halılara parkelere yapışıyor süpürürken beni çok yoruyor😂 fiyatına göre çok iyi performansı👍🏻
Kahramankentli Bende annem için almıştım 2 Yıldır kullanıyor çok memnun yedek filtre ile de ilk günkü gibi oluyor zaten
Sule1234 Parasını uygun olup çekim gücü iyi olan tek süpürge bence bende kullanıyorum çok şükür işini görüyor
Hlybkr Süpürge çok güzel çekimi falan. Sadece fırça başlık almak istiyorum ona uygun olanı bulamıyorum. Tek sıkıntısı o
buusur qzm2022 çekim gücü güzel ben çok popüler olduğu dönemde pempesini almıştım sonra arkasında tozu püskürttüğünü gözümle görünce dolap uygulamasından sattım filtresi çok yetersiz bence
Hlybkr buusur filtresini temiz tutuyorum bir de ıslak mendil sarıyorum dışından filtresi kirlenmiyor. İç kısma da biraz lavanta damlatıyorum süpürürken ev güzel kokuyor