mom02636 Zuleyhagunes bizde 9+1 olduk ama kalp atışını duyamadık henüz ilk kontrolde keseyi gördük 4 haftalıkken düsük riskin yok kese güzel yerleşmiş o yüzden iyice gelişmesini bekleyin dedi haftaya pazartesi gidicez inşallah 10+1 olucak o zaman 😊
Durulaylaylay BusraKula bende onu sorucaktım içimden geçti 😁😁 yok canm haftaya gidicem sem duydunn mu içim içimi yiyo acaba duyucak mıyım diye
BusraKula Durulaylaylay benimde haftaiçi çarşamba kontrolüm var benimde içim içimi yiyo bi sorun varmı yokmu bebek gözükcekmi diye🤷🏼♀️
Durulaylaylay BusraKula ay bende öyleyim canm ya inşallah duyarız hiç bi sıkıntı olmaz sağıkla kucağımıza alırız 🤲🏻💕😊
Ecece BusraKula ya bende daha gitmedim 6+5 im cumartesi randevum var ama benimde içim içimi yiyiyo acaba hafta içi gitsemmi diye gidince haber ver canım inşallah duyarsın hepimizin bebişine Allah sağlık versin 🙏🏻🙏🏻
BusraKula Knur_23 ayy 6 haftalıklar bu haftayı dört gözle bekliyo demekki herkes aynı inşallah hepimiz görür ve duyarızz içimde hep bi karamsarlık var inşallah tersine çıkar bu hafta kontrolüm yoktuya içim huzursuz🤷🏼♀️
Knur_23 BusraKula ayy kötü düşünme bol bol dua et inşAllah duyarız hepimiz ama kötüyü sakın düşünme 🙏🏻 Evett ya tüm 6.haftalar heyecanla, sabırsızlıkla kontrollerini bekliyor😂
Knur_23 BusraKula aa ikimizin de kontrolü 6+3 olduğumuz güne denk geliyo inşAllah hepimiz duyarız o mucizevi sesi😍
Zuleyhagunes BusraKula adetin üstüne koyunca mi 6+ Bizim daha yeni 14 gunluk falan adeti hesaplamiyorum🙂
BusraKula Knur_23 Aminn aminn inşallah çarşamba günü olumluda olsa olumsuzda olsa post açarımm artık hakkımızda hayırlısı😂💓