Canandoruk Mel53 aynen öyle yine acıyor ama ilk seferki gbi olmadı bnmki 2 gün cok agrıdı sadece sonra hafifledi ama ilki 10 gun falan sürdü saclarımı bike toplayamıyordum
Mhtpgnby Kızlar bana doktorum dedi ki cocukken tetenoz aşısı oldun mu .. Aşı oldum ama hangi aşıyı oldugumu hatirlamiyorum ki dedim ortaokulda yapiliyormus sanirim hatirlamiorum dedim . O zaman sana 3. Dozdan baslayalim dedi boyle bir soruyla karsilastiniz mi hic , bana cok sacma geldi..
Baharimmmm Benim de ilkdoz yarin korkuyorum aciyacak diye oglumda olmamıştım asi .ins cok agri olmaz .16 haftaligiz
Tazeanneadayi Mel53 benimde ilk dozda kolum felaket ağrıdı yaklaşık bir hafta kaldiramadim korka korka gittim ikinci doza diğeri gibi olmadı yine ağrıdı ama en azından kolumu kullanabildim bana engel olmadı ağrısı
Mel53 Efuli53 hadi yaa daha mı kötü 2. Doz Bende hep öyle okudum netten falan :(( üff neyse ki daha 1 ayım var
Efuli53 Mel53 valla aşı yapılırken hc acımadı suanda da bişey yok 8saat oldu yaptıralı ama yarın anlarız nasıl oldugunu😂 hemşire bu ilki kadar agır geçmez dedi
Mel53 Efuli53 aaaa şakaaa harbiden mi çoooook sevindimmmmm❤️😘😘😘😘 güç verdin bana! :))) hadi bakalım geçmiş olsun o zaman sana
yyhulya ilkini 18+2de vuruldum 2 gün iğne yeri dokununca ağrıyodu ikinci dozu da dün vuruldum 23+5te bunda hiçbir şey olmadı zaten iki aşıyıda sağ koluma vurdurdum rahatça sol tarafıma yattım hep 😍
Hakyemez Bende yorumlari okuduktan sonra gitmesemmi diye düşündüm resmen korkudan tansiyonum düştü ama gram acimadi ilacı salarken biraz yakti suandada çok hafif bı agri ama aman aman değil gayette kullanıyorum kolumu hiç korkmayın lütfen panik yapmayın