Mel53 Ays7140 zaten bi oluyosun, çok şükür 10 gün o kolunu unutuyorsun bidaha😀 felç iniyo sanki.. benim 8 gün oldu hala ağrıyo.. ben 21 de oldum bu arada
Glsmrt Ays7140 16 dyolar yani 4.ay..beni aramadilar gittigimde 18 haftalikltim ama bisey olmaz bu haftalarda yapiliuo dediler.
Ays7140 Arkadaşlar beni 20.haftamda cagirdilar o haftada direksiyon sınavim var kolum agrir siser diye korkuyorm 1 hafta sonra gidip vurulsam sorun olmaz demi
Mel53 Deletedmom56 bence sol kolunu öp sev vedalaş, sonra ol... 🥳🥳✌🏻 Cidden kemiğin sızlıyo 1 hafta, zaten sol tarafınıza yatın diyolar, bi de aşıyı da sola yapıyolar.. efsane oluyo yani kısacası😅😅 2. Dozu çok daha berbatmış, bende onu bekliyorum şimdi🥶🥶
Efuli53 Mel53 yarın 2. Dozu olcam ben belki vucut alışmıştır da bu sefer cok agrımaz diyodum kendi kendime 😭 çok daha berbatttttt mıııo
Tazeanneadayi Mel53 benimde ilk dozda kolum felaket ağrıdı yaklaşık bir hafta kaldiramadim korka korka gittim ikinci doza diğeri gibi olmadı yine ağrıdı ama en azından kolumu kullanabildim bana engel olmadı ağrısı
Burcu22 Beni de 19.haftamda çağırdılar ama korkuyorum daha önce vuruldum kolumu hissetmemistim çok uzun süre 😒
Gmzcngi Deletedmom56 korkma canım vurdugu anda hic acımadı benim kolum sonrasında hareket ettirirken bir kaç gün biraz ağrıdı ama cok fazla değil korkulcak bişey yok yani ol sen aşını😘
Bebebebe Ays7140 çok korkutmuşlar bir hafta on günler falan. Bana hiçbişey yapmadı sadece ertesi gün biraz yandı kaldıramadım sabahına geçti. Herkese farklı tepki veriyo demekki. Bide aşıdan sonra bebek harket etmiyo diyolardı bi kaç gün. Bana öyle bişeyde olmadı aşıdan sonra oynamaya devam ediyodu pıtır pıtır.
Mel53 Canandoruk ay bunu duyduğuma çok sevindim. Ben kara kara 2. Yi nasıl olacağımı bekliyorum: böyle bi ağrı yok çünkü.. sanki biri beni dövmüş, 20 kere falan koluma tekme atmış morartmış gibi. Kemiğim sızlıyo yaa, üzerimi çıkartamıyorum berbat bi iğne
Canandoruk Mel53 aynen öyle yine acıyor ama ilk seferki gbi olmadı bnmki 2 gün cok agrıdı sadece sonra hafifledi ama ilki 10 gun falan sürdü saclarımı bike toplayamıyordum
HilalEraslan Kızlar ben doktora özellikle sordum tüm aşılar aynı dozmuş yani toplamda 5 aşı vurulmamız gerekiyor ya hepsi aynı dozmuş. Herkeste farklı etki ediyor sanırım açıkcası ben hiç hissetmedim. Ertesi gün iğne vurulan yer biraz sızladı sadece ama kolumu oynatmayacak seviyede değil.
Mel53 Efuli53 hadi yaa daha mı kötü 2. Doz Bende hep öyle okudum netten falan :(( üff neyse ki daha 1 ayım var