ceco 11+2 yiz benim hafifledi mide bulantılarım bel ağrım var haftaya ikili tarama testinyapılacak sabahları kraker yiyin yada salatalık tuzlayıp kahve yutabilirsiniz etkisini görürsünüz
Busraktnc Sabina03 ben çok mide bulantısı yaşıyorum ve hala devam ediyo ilaç kullandığım halde sabahları çok istifra ediyorum ilaç kullanmazsam bütün gün ne yesem cıkarıyorum hamilelik 2 yaş yaşlandırdı beni çöktüm iyice 🤦♀️🤗
Sabina03 Busraktnc geçicek dün doktora mide bulantısını sordum çok normal dedi yani hamileliğin en önemli belirtisiymiş sabredersen geçicek :)
Busraktnc Biz 9 haftalığız doktor lekelenme tarzı kanama olabilir demişti ana çok şükür bende kan leke falan hiç birşey yok çok bel ağrısı gece çok uyku problemi yaşıyorum ve bulantılar tabiki. Sabırsızlıkla 3. Ayı bitirmeyi bekliyorum biraz hafiflesin bulantılarım diye 🤦♀️
Mnksrce AlininAysesii geçirmemişim 😑 tek korkum hamilelik döneminde şu çiçeğinin bebeğe zararlı olması zaten gebeligim sorunlu geciyo bu hepten mahfetti beni
Mnksrce AlininAysesii biraz sonra gidicem hastaneye sorucam inşallah kötü bişey demez normalde bebeğim 9+2 ama dün vajinal ultrasyonda 6+1 olarak gözüktü keseyi gördü ama bebeği göremedi geçen hafta bebeğimi görmüştük bugün ne dicek çok merak ediyorum
Babyloading Bel ağrısı dışında hiç bi şikayetim yok bir de grip oldum. Hiç hamile gibi hissetmiyorum, kasık ağrım olurdu geçti göğüs hassasiyetimde azaldı, kontrole gidicem bugün merakımdan🤔
AlininAysesii Mnksrce 2 hafta benim de geç döllenme olmuş, sonradan aradaki farkı kapatıyorlarmış. İnşallah görürsün 🙏🏻
Mnksrce AlininAysesii inşallah canım ya dün bunun haberini alınca ağlamaktan helak oldum rabbim herşeyin hayırlısını bilir tabi ama insanın üzülmemek elinde olmuyo
Mnksrce AlininAysesii öyle kuzum herkes öyle söyledi şuan daha iyiyim hastaneye de geldim doktoru bekliyorum bakalim
Mnksrce Aysine hayır canım maalesef bugün doktor kontrolumde pazartesiye kadar beklicez bebek hala gelişmezse düşük işlemine baslicaz dedi
Sevim97 Busraktnc benimde ilk aylatımda olmadı mide bulantısı 9+2 iz bugun 9 haftalık oldu başladı sanki bebek sağ kasığımda arada oraya kramp giriyo kasılıyo bacağımı falan çektiriyo böyle olan var mı aranızda
Busraktnc Sevim97 banada ara ara krapmlar giriyo boşluklarıma ama doktorum bağırsak yerlerin oralar dedi tuvalete çıkamadığımdan oluyormuş