dönme ihtimali varmı aslında başı asagidaydi yukarı dönmüş nasıl olabiliyor 30. Haftada başı asagidaydi 34. Haftada yukarıda olduğunu öğrendim bugün haftaya gel gün vericez dedi Dr. Dönme ihtimali biraz düşük dedi böyle birsey yansıyan varmi aranızda döndümu bebek sizde daha sonra 😒😔