2512tugbaclk Saçmalama canım neye göre yüksek geldi acaba o ilaç hakkında ne biliyorsun da yüksek geldi 🤣 Yapması gerekeni yapmış doktor hatta benimki olsa bir doz da progestan iğne verirdi. İkiz gebeyim Progestan 200 mg’ı sabah akşam içiyorum. Rahimin kasılmasını önlüyor, yumuşak tutuyor. İlk aylarda düşüşü önlüyor son aylarda da kasılmaları önlüyor ki doğum başlamasın. Hatta rahim kasılmalarını önlemek ve ağrıları azaltmak için Magnezyum içeren ilacımı da günde ikiye çıkarttı doktorum. Fakat sen de haklısın doktor bu ilacı verirken açıklamasını yapması gerekirdi. Miligramı ciddiye alma ben günde 400 mg içiyorum