@“Fundabshnn”#p28531888Doktorumuzun ikili kan testi sonucuna gore %20 risk var demesini eşimle paylaştıktan sonra eşim ısrarla yaptırmak istedi çok üzüldü ben stresle doğumu bekleyemem dedi o sebepten yaptırdım.Kuzum anneler hisseder ya bana doktor söyledi inan hiç üzülmedim hatta gittim lokantada yemek yedim kuaföre gittim eşim hayret ediyordu ya dedim biz bu test sonuçlarının yanılma payının yüksek olduğunu biliyoruz hata oranı çok fazla neden bu kadar üzülelim yıpranalım takmadım ilk gün kafama sonra eşim arkadaşı ile konuşunca ben de annemle konuşunca başladım ağlamaya şimdi o hallerime gülüyorum