Ece56 EsAl- ben 11. Haftamda nipt plus test yaptırdım, istanbulda eve gelip kan aldılar. 7000 tl civarı diye hatırlıyorum.
Cerennkurt Ben yaptırdım. İkili ve üçlü test yerine direkt fetal Dna yaptırdım, cinsiyeti de kesin öğreneyim diye.
EsAl- Nerelerde hangi laboratuvarlarda yaptırdığınızı öğrenebilir miyim ? Bir de ücreti neydi ? Bir kaç yeri aradık fakat dolar veya Euro üzerinden fiyat veriyorlar…
bombshell EsAl- nice diye bir firmada yaptırdım ben tam 7.günde çıktı amerikaya gitti kan. 410 dolara yaptırmıştım. İyi bir firmaya yaptırın mutlaka.
Gumus25 EsAl- bende yaptırdım hill saglik natera diye geçiyordu sanırım 410 usdydi TL karşılığını ödedik
Elcoo123- EsAl- Mayıs ayinda istanbul da nipt plus a yaptırdım 13. Haftam da 6500 tl idi 12 günde çıktı sonuç
Esraasamet Genoks firmasına yaptırdık birkaç hafta önce ikili test sonucumuz %20 riskliydi doktorumuz fetal dna önerdi .Bu firmaya 6000 tl ye yaptırdık bir haftada çıktı sonuçlar
Rabissh EsAl- ben Eskişehir Osmangazi tıp fakültesinde 2li testim düşük riskli çıktı doktorum önerdi yaptırdım. Genetik bölümüne gttim ücret ödemeden yaptılar
Fundabshnn EsAl- Bugün yaptırdım sonuç 5 gün içerisinde çıkar dediler bekliyorum inşallah iyi sonuç alırız hepimiz 🤲🏻
Esraasamet Fundabshnn 5 iş günü içinde cikiyor ben de salı yaptırdım bir hafta sonra çarşamba günü öğrendim stresle beklemek kadar kötü bir şey yok inşallah sizler de güzel haberler alırsınız
itsferu EsAl- ben de yaptırdım, taramalara gerek kalmadı 😌 dövizle fiyat vermeleri normal çünkü kan yurtdışına gidiyor ve orada bakılıyor… büyük rahatlık bence , %99 doğru sonuç, kafa rahat… hem cinsiyeti de net ve erken öğrenmiş olursunuz 🤗
Fundabshnn itsferu Cinsiyet söylemeleri yasakmış bende dün yaptırdım ama cinsiyet bilgisi bizim vermemiz yasak dediler çoğu yer söylemiyormuş bilginiz olsun inşallah sonuçlar iyi çıkar 🤲🏻
Fundabshnn Balahatunn Sonucunuz ne çıktı acaba bide ikili tarama testiniz neydi neden yaptırdınız ? Bende dün genoksa yaptırdım ve çok stresliyim ondan soruyorum 🌸
e_blue_sky_a Balahatunn şaka gibi ya genoksa dün sordum 10bin dedi. Doktor önerdi diye sanırım. Herhalde doktora da 3bin TL pay ayrılıyor 😀 size de sorayım siz fatura ya da Bi makbuz aldınız mı verdiğiniz ücret karşılığında acaba