zeynozey ya bı kaç kişiden duydum çok acitiyo diye ilkinde özelde olduğu için uyusunca takılmıştı bişey hissetmemiştim bide şehir Hastanesi’nde eş almiyolarmis sadece ziyaret saatinde benim bunyemde çok hassas çok duygusal ve acı eşiği düşük biriyim eşimden güç alıyorum durumumuz ne gösterir bilmiyorum eşim diyo gel şehir Hastanesi’nde yap hastaneye vereceğimiz parayı sana altın yada bilezik yapalım kafam karışık 😂