Kızlar selam, ilk sezeryanımı zeynep kamilde oldum. Temmuz sonu 2. Sezeryanımı olucam inşallah. Kontrollere zeynep kamile gidiyorum bazende evime yakın bi özel hastaneye gidiyorum. Ama doğumu nerede yapacağıma henüz karar veremedim. Zeynep kamilden memnun kaldım, ama bazı sıkıntılar yaşadım, mahremiyet en önemli sorundu orada, ve odaların 2 şerli olması.. Doğumdan sonra eşimi 5-10 dk gördüm sonra mecbur odadan gitmişti.. şimdi şunun kararını veremiyorum 2 gece için 16 bin₺ verip özelde sezeryan olmak mı? yoksa sabredip devlette bedavaya bu işi kapatmak mı? 🤣 son haftalar doğumu nerede yapacağıma karar veremedim fikirlerinizi söyler misiniz? 🥲