Benanneoluyorum Merveftm Aminn Aminn tüm küçük canları inşallah😊 ama ebe normal dediyse sen izlemini yaparsın devam ederse doktora gidersin ihmal etmezsin yine🤗 geçmiş olsun
Merveftm Sağolun kızlar . Bugün rutin kontrolümüz vardı sordum doktora rengi önemliymiş genelde beslenme yetersizliğinden olurmuş. Bizimkine baktı resim çekmiştim adet kanaması anneden geçiyor dedi içim ferahladi. Çok şükür kötü bişey cikmadi