Kızlar 8 gün oldu doğum yapali.Yogun bakımda 5 kaldı bebeğim. Eve geldigi ilk gün bir şey yoktu ikinci gün bezinde kirmizi lekenleme vardı.Bebekken bende de olmuş 1 hafta kadar sürmüş annem olursa korkma demişti ama aklım çıktı haliyle bişey mi oldu diye. Sağlık ocağı kontrolümüzde gösterdim Ebeye normal şuan bundan bişey olmaz dedi. Bı kaç kişiye daha sordurttum ebe olan ilk zamanlar normal gorulebilirmis öyle denildi.ama bugün video izliyordum yetersiz beslenmeden olabilirmiş. Halbuki sürekli memede. Doktor randevumuza var daha. Başına gelen bu konuyla ilgili bilgi sahibi olan var mi acaba. Olduysa doktor ne dedi