Ben ağdayı hep kendim yaptım 30. Haftama kadar sonra ilk defa kuaföre gittim 🫣 tanıdık temiz bir yerse sorun yapma bence ve gerçekten en temizi ağda uzun süre çıkmıyor jilet sonrası gibi kaşıntı batma da olmuyor biraz sabredebilirsin belki doğumdan sonra da kendin ağdaya devam edersin evinde