zgeGen Kelebek1 en başında folactive kullandım bir üç ay daha sonra imom a gectik şuan 28 hafta btcek
Fatos12 Irmakelizim06 canım bende almanyadayim banada verdi folik asit ama ben 3 4 hafta kulana bildim baş ağrısı mode bulntisi halsizlik yaptı bıraktım şimdi 11 haftaligim yarın termin var dokgorum ma sorucam bayadır bıraktım sıkıntı olurmu diye korkuyorum gelismedi diye
Meltem553 Decaviti ne zaman bıraktınız bende 12. Haftaya kadar folic asid kullandım 12 haftadan sonra decavit e başladım ne zaman bırakıcaz acaba
Tugbamete Kelebek1 evet canım omega 3 ama içinde vitamin mineral folik asit demir balık yağı ne ararsan var birde balık jelatininfen yapılıyormuş domuz katkısı bişe yok o yüzden içim rahat kullanıyorum 4 aydır 😊
Krasivyy Esraykut kullanmaman tehlike yaratmaz fakat folik asit omega ve diğer vitaminler bebeğin gelişimi için çok önemli bence soktor kontrolüyle içsen iyi olur
Kelebek1 Aysktr decavite kullanıyorum renegesis Omega 3 birde ferrum fort kullanıyorum Bebeğim haftasıyla uyumlu değil o yüzden folic asit acaba yeterli düzeyde değil midir diye endişe ettim kansızlığım da var
Aysktr Kelebek1 içeriklerinde var folik bende decavit ferro sanol imom kullananlardanım endişe etme doktorlar önem veriyor foliğe ya boş geçmezler bide o hafta kapanıyor benim bir hafta gerideydi düzeldi korkma kaç haftalıksın
Kelebek1 ikinciannelikicin evet ihmal etmeyin lütfen kan hücreleri bebeğe oksijen taşıyor ve bebek bu şekilde besleniyor
Kelebek1 ArslanlardanEsra malesef bende ilaç kullanmayıp pekmez felan yiyim bebek beslensin dedim ama olmuyormuş doktorum çok kızmıştı
ArslanlardanEsra Kelebek1 evet olmaz diyor doktorlar da amann eskiden ilaç mı varmış diyiveresim geliyo😁
Kelebek1 Tgcee ama magnezyum ile ilgili herhangi bir şikayetim yok bu hafta kontrolde doktoruma sorcam kullansam mi ki 🤔
Kelebek1 Delal_ila başlasanız sizin için çok iyi olur değerleriniz iyi olsa bile bebek sizi emiyor ve depolarınızın çok iyi olması gerekiyor