Kelebek1 canım folık asıtın bı zararı yokkı doguma kadar kullanmayı tavsıye eden doktorlar avantaj bu bebegın ıcın degerıne bakmasına gerek yok demır ılcı gıbı degıl bu hatta dogumdan oncede fazlasnı zaten ıdralle atıyormuşşsun magnezyuma gelınceds bence kullan ben kullanmyrdum ama tekrar basladım