mavilihanimm Herkese merhaba hikayem eğer mutlu sonla biterse birgün burda anlatıp benimle aynı durumu yaşayanlara umut olsun diye anlatacağım demiştim o gün geldi çattı hamileliğimin 20.haftasında detaylı ultrasonda hiçbir sıkıntı çıkmamıştı daha sonra ben 29 haftalıkken rutin kontrole gittiğimde kendi doktorum bebeğin beyninde bir problem görüyorum perinatolojiye gitmen gerekiyor dedi normalde 10mm sınır ama seninki iki taraflı bir tarafı 20 bir tarafı 19 mm dedi donup kaldım ne yapacağımı şaşırdım ertesi gün randevu alıp perinatolojiye gittik o hayatımızda duyup duyabileceğimiz en kötü şeyler söyledi bu sıvı düşer mi dedik asla düşmez kafası büyüdükçe sıvı da artacak beynine baskı yapacak dendi gebeliği sonlandırmam gerektiği söylendi ne olursa olsun aldırmayacağız dedik ağır engelli olucak doğduktan sonra ölür sakat kalır vs birsürü kötü senaryo yazdılar koydular önümüze inanmadık başka doktorlara da gidelim dedik tam 5 perinatoloji gezdik hepsi aynı şeyleri söylüyordu hatta daha kötülerini en son gittiğimiz fetal mr çekelim dedi mr çektirmeye gittik emar da ki doktor ilk defa bize umut verici şeyler söyledi evet böyle bir sıkıntı var ama ne beyninin diğer taraflarında ne vücudunda ona eşlik eden bir anomali yok dedi bir nebze rahatlatmıştı içimizi bazı gebeliklerde böyle durumlar olabiliyor dedi doğumu beklicez şuan hiçbi şekilde tedavisi yok dedi 2 ayım zehir oldu her gece ağlaya ağlaya rabbime sığındım bu benim başıma geldiyse vardır rabbimin bir bildiği dedik ona sığındık haftalar geçtikçe sıvı azalmaya başladı en son 14 mm ölçtü doktorum o düşmez dedikleri sıvı düşmeye başlamıştı bi mucize olmuştu daha sonra aniden bir gün lekelenmem oldu bebeğin kalp atışları aşırı yavaşladığı için acil sezaryene alındım bebeğim daha 36 haftalıktı 2100 doğdu 10 11 saat yanımızda bıraktılar daha sonra solunumu aşırı yavaşladığı emme refleksi gelişmediği için küveze götürdüler tam 17 gün küvezde kaldı bebeğim bugün kavuştuk şükürler olsun şimdi evimizdeyiz doktorlar bugün ölçtü ultrason çektiler 10 mm ölçüldü demem o ki rabbimin ol diyip de olduramadığı hiçbir şey yok yeter ki ona sığının biraz uzun oldu ama umarım birilerine umut olabilmişimdir hepimizin yavruları sağlıkla huzurla büyüsünler inşallah 😍🤲
dahabirmavi mavilihanimm rabbim size bağışlamış çok sevindim sağlıkla büyütün bebişinizi inşallah 🌼❤️
Senbenimmucizem mavilihanimm maşallah yaaa bizimde 11 e yükseldi dediler 9 a düştü dediler sonlandırma teklif ettiler kabul etmedim tabi ama bende çok üzüldüm inşallah cihazları fazla ölçyrdur diye dua ettm bizde 30.haftadayz inşallah bizede rabbim muczeler göstersn 🥰sizin adınıza çok sevndm
umudum23 mavilihanimm Hamileligin bana kattığı özellik burnumun ucunun sızlaması… sizin hikayenizi de burnumun ucu sizlayarak ve icime icime aglayarak okudum. Gecelerce zor ve caresiz kalmak aglamak yalvarmak ne kadar zorluyor bilirim. Bundan sonra Rabbim evladınızın hep guzel günlerini göstersin bir ömür el ele bir arada olun inşallah. Bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun 😍🐣🧿
Kbraackz1234 mavilihanimm merabalar bende ikinci hamileligimi yaşıyorum ve su bir ay hamileliğim zehir gibi geçti ayrıntılı ultrason istedi doktorum benden onu yaptırdım ve yaptirdigim an beynim durdu bebeğimin problemli olduğu belinde açıklık olduğu söylendi perinatolojiye gittim dün ama ondan önce böyle söylendi diye özelde göründüm doktor bu tarz birşey göremediğini ufak bir bezeye benzediğini ve bu bezenin kapanabildigini söyledi eğer varsa bile sinir geçmezse sıkıntı olmayacağını söyledi dün devletteki perinatolojiye gittiğim doktorda çok ilgili ve az birazda olsa umut edici söyledi o siniri gormeseler doktorlar bana onun bir beze ve o bezenin kapanacağını söylüyor ama sonrasında sinir geçtiğini söyleyince ise bana en olası sonuçları söylüyor bebeğin belinden alt yani tutmucak yuruyemicek dünyaya geldiği gibi ameliyat edilecek ama genede yürüme olasılığı yok dedi ama dedi beyninde hiç bir sıkıntı yok şuanda dedi o yüzden umutluydu hiç kanaat veremem ben bu bebeğe sağlıklı herşeyi fakat belinde açıklık 2 mm kadar dedi her gördükleri bunu önce bı bezeye sonra sinir geçiyor deyince sipina bifida adında bel açıklığına yoruyorlar hamileliği sonlandırma taraftarımızın dediklerinde değilim dedim bekliyorum salı günü amniyosentez sıvısı alalım net belli olsun dedi artık bilmiyorum her akşam üzülüyorum bende ikinci bebeğim bu ilk bebeğim sezeryanla oldu aşılama ile oldu sağlıklı çok şükür sadece kalça çıkığı yaşadık 7 ay oda geçti ve şuan 2 buçuk yaşında ikinci hamileliğimde ise bunu duyunca şok oldum Allah büyük diyorum bende kusura bakmayın uzun oldu benimde
Mrsselvinaz mavilihanimm yazınızı gördüm çok mutlu oldum…Bu durumunuzu keşke annelerin hepsi okusa. Ben geçen hafta pazartesi ayrıntılı ultrason yaptırdım kapı önünde bir bebek bekleyen 20 haftalık anne adayı vardı.Moreli o kadar bozuktu ki halini hatrını sordum.Ayrıntılıda sıvı var doğumu sonlandırmalıyız demişler ve 9 yıl denedik demişti… Keşke doktorlarımız sizin gibi mucizeleri de göz önünde bulundursalar
Kymt_ahsen Şuan aynı durumdayız en ağır en kötü şeyleri duydum kendimi çok kötü hissediyorum bi nebzede olsa umut oldun bana bizimde sağ 24 mm sol 17 mm Eli kolu tutmaz yürüyemez yiyemez içemez zeka geriliği olur neler neler diyor doktorlar artk Allahıma sığındm bekliyorm bizimde başka yerlnde sorun yok sıvı topluyor bide beyinde gene aynı o sıvı olan yerde bi damar yokmuş sanırım ve olan olmuş zaten dyor doktor sıfır umut verme yok sizin sıvının düşmesine aşırı şaşırdım bebeğin eli kolu tutuyor dmi🤲🏻😢
mavilihanimm Kymt_ahsen canım benim o kadar iyi anlıyorum ki seni benim 2 ay çektiklerimi anlatsam buraya sığmaz bile gece gündüz araştırmaktan kafayı yemek üzereydim bize de hiç umut verici konuşmadılar hep en kötüsünü söyledi her umutla gittiğimiz doktordan ağlaya ağlaya çıkıyordum umudunu asla kaybetme dua et bol bol tesbih çek inanıyorum ki senin bebeğinde sağ Salim doğacak onlar düşündüğünden daha da güçlüler hiçbir sıkıntısı yok suan gayet hareketli bir bebek zaten küvozde kaldığı için her türlü kontrolü yapıp çıkardılar sadece biraz zayıf bir bebek oda erken doğduğu için 🌿😘
Kymt_ahsen Çok dua ediyorm seninkinin sıvısı doğmadan düşmüş inan çok şaşırdım çünkü asla düşmez dyor benm gittiğim perinatoglar daha dün bana eli kolu tutmaz yiyemez içemez zeka geriliği olacak dedi o kadar emin ki yani mahvoluyorum içim kan ağlıyor iyiki yazmışsn Allah senden razı olsn 2 ayım daha var doğuma bi nebze olsn yazdıklarını okuyup teselli buldum hatta ss aldm okuyup ferahlarım dye çok teşekkür ederim 😘🤲🏻
Haticemom Kymt_ahsen hergun bir yasini şerif süresini bebeğinizin şifası için okuyun ve RABBİM’İN mucizesine tanık olun, bı arkadaşa bebeğin down sendromlu ikili üçlüde detaylı da hep down demişler hergun bebeğinin şifası için yasin suresi okumuş ve bebeği down sendromlu değil şuan RABBİM’İN SİFA VERECEĞİNE İNANARAK TEREDDÜT ETMEDEN OKUYUN İNŞALLAH SAĞLIKLA GELSİN MİNİGİNİZ
04elzm-9 Kymt_ahsen Merhaba! Bnde su an aynı sızınleyım 29haftalıgım ıkı ay sonra emarım var inş temiz cıkar . Ikımızde yavrularımızı saglıkla kucagımıza alırız
Kymt_ahsen Rabbim sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasib eylesin size bebeğimin hareketleri gayet iyi kendim de çok güzel bi gebelik geçiriyorm bu olayı duyana kadr çok iyiydik dünyamı başıma yıktılar felçli doğar diyor resmen inanmak istemiyorum bu kadr güzel hareket eden bebek nasıl felçli olur dyorm istemsizce hareket eder diyo anlam veremiyorum 😢 ve aynı senin gbi goggle de sürekli arama yapıyorm umut verici bi yazı okurum dye ama doğru dürüst yok iyiki çıktınz karşıma🤲🏻
mavilihanimm Kymt_ahsen Allah senden de razı olsun canım benim birebir benim yaşadıklarımı yaşıyorsun sende inan çok iyi anlıyorum bize neler neler söylediler birde benim 2 3 lü taramaları hiç yaptırmamıştım her gittiğim ağız burun büzüyordu bize de kesin konuştular sıvısı asla düşmez biz hiç denk gelmedik dediler doğduğu haftadan 2 hafta önce sıvısı düşmeye başlamıştı zaten 21 22 mm gördük bizde sınırın çok üstünde olduğu için hiç umut vermediler 1 ay erken doğdu bizimki yoğun bakımdan çıkmadan ölçtüler 10 mm çıktı suan da doğması gereken tarihler yani zamanında doğsaydı doğdugunda rabbimin izniyle hiçbir sıkıntısı kalmıcakmıs sizde ümidinizi kaybetmeyin ben burdan çıkmıyordum hep iyi yorumları okuyodum dediğiniz gibi açıp açıp onlarla teselli arıyordum size tavsiyem kesmeye gücünüz yeterse şifa kurbanı kesmeniz birde her gün 41 Fatiha 41 ayetel kürsü 300 ya Şafii hacet namazı bol bol her namazın ardından kılın rabbimin izniyle sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah dua edeceğim inşallah
mavilihanimm Kymt_ahsen Bu şekilde o kadar çok senaryo okudum ki sağ salim doğan bir sürü bebiş duydum bende onlardan biri oldum hamdolsun inanıyorum ki seninkide sağ salim gelicek annesi.. sen duanı eksik etme bol bol dua et içini ferah tut Sağ salim kucağıma aldım diye yazacagin günü bekleyeceğim canım benim
Seyma0323 Massalahh çok sevindim Allah analı babalı büyütsün!! İyikide aldırmadın yoksa yazık sağlıklı bebeği gömecektin :( kim bilir böyle şeylerin yüzünden kaç sağlıklı bebek aldırılmıştır…
mavilihanimm Seyma0323 aynen öyle canım benim anne karnı kapalı bir kutu ne olacağı hiç belli olmaz kaç insana sağlıksız bebek denilip de sağlıklı doğmuştur Allah herkesi iyi hayırlı insanlarla karşılaştırsın 🤲
Kymt_ahsen Bende eğer senin gbi kucağıma sağlıkla alırsam umut olmak için yazacağım sürekli bakıyorm ben çok bulamadm böle senin gbi iyi sonuçlar alan daha doğrusu vardı ama sıvı seviyleri çol düşüktü 11 12 feln benmki çok yüksek ya ondan çok korkuyorum zaten doktorlarn da ümitsiz konuşmaları beni bütün mahvediyor çok çok sağolasın Allahm bebeğinle sıhhatli ömürler nasib eylesin size🤲🏻🤲🏻
mavilihanimm Kymt_ahsen amin canım benim amiiinn sen içini ferah tut ben kendimi parçaladım yapacak bişey yok dediler sana da söylemesi çok zor biliyorum ama suan yapacak bişeyin yok biliyorum kendini yorma
mavilihanimm Kymt_ahsen anne karnı kapalı bir kutu kimse ne olacağını bilemez rabbime sığınacağız sizin kaçıncı haftada ortaya çıktı birde detaylıda falan çıkmış mıydı
Elif-11 Benimde bebeğim anensefali,doğmadan kaybedebilir mişim,doğsada 2,3saat yaşar dediler.Allah 2saat yaşama hakkı vermişse yaşamalı dedim ,inşallah bende buraya mucize oldu diye yazarım ☹️
mavilihanimm Elif-11 Hep diyorum peygamberler zamanında ne mucizeler yaşanmış umarım sizde de yanılgıya düşmüş olurlar inanıyorum sağlıkla alacaksınız inşallah kucağınıza 🤲🌿
Kymt_ahsen Elif hanım o nasıl bir hastalık peki bilmediğimden soruyorm ve çok haklısın Allahtan başka kimse bilemez iki saat yada bir dakika sen kıyma canına da rabbimin bir dediği olur inşallah sapasağlam doğr🤲🏻😢
Elif-11 Kymt_ahsen bebeğin beyni yok,yaşama şansı da yok dediler.bütün organları oluşmuş sadece kafatası gelişmemiş,bu yüzden yaşayamazmış.
Elif-11 mavilihanimm inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza ,inşallah doktorları ve bizi utandırır bak öyle değilmiş deriz