Kediannesi1 papatyaolsun yumurtlama başlamış olabilir gebelik ihtimali olabilir hemen adetten sonra alıyorlar o yüzden
papatyaolsun Kediannesi1 canım zaten benimki 10 gün sürüyor, bugün de 12. Günüm. Bittiğinden sonra 2. Günüm. Yumurtlamam bir hafta sonra oluyor
Lionmom1 papatyaolsun adetin hemen sonrası hamilelik olasılığının en düşük olduğu zaman diye hemen yapılıyor diye biliyorum ben başka bir sebebi var mı bilmiyorum ama
Kediannesi1 papatyaolsun o halde bir şeyi karıştırlar anlamadılar demek ki yada belki 7 günden saydılar her ihtimale karşı hangi merkezde yaptıracaksınız
papatyaolsun Kediannesi1 canım medline hastanesinde yaptıracaktım ama almadılar başka bir hastanede yaptırcam bugün