papatyaolsun Kızlar lütfen yardımcı olur musunuz aranızda anestezili hsg çektiren var mı ? Nasıl bi işlem uygulanıyor ne hissediyorsunuz?
beyza_77 papatyaolsun ben martta çekindim canim hiç hissetmiyorsun bile uyanunca normal hayatıma döndüm. Hiç acı falan olmuyor sonrasında da
Hayat70 papatyaolsun Merhaba canım ben çektirdim.Kolay bı işlem.Anesteziyi yaptıktan sonra 15dk falan sürüyor herhalde çıkınca acı ağrı hisstmiyorsun.Çok rahat yalnız tamponu cikarirlarken biraz acin olabilir.😅Hemen arkasından ben biraz lekelenme yaşadım bunlar gayet normal doktorun da söylemistir muhtemelen.Yani kafan rahat olabilir.Yalniz ben hsgden sonra gebe kalamadim maalesef tuplerim kapaliymis ve rahmimde perde varmış.Doktor tüpleri açtık umarım olur dedi ama olmadı.Perde ise gebeliğe engel değilmiş ama erken doğum yada düşük riski yapabiliyormus.Sormak istedgin başka birşeyler daha varsa sorabilirisn canım.😇
Lionmom1 papatyaolsun çekildim uyuyorsunuz hissetmiyorsunuz ama benim tıkanıklık ve yapışıklık olduğu için uyandığımda biraz ağrım oldu. Sonra geçiyor ve birkaç gün sıvı geri geliyor. Bana doktorum enfeksiyon olmaması için antibiyotik de vermişti. Ama sonrasında hamile kaldım korkmadan çektirin derim 😊
Fener1608 papatyaolsun Ben anestezi li çektirdim 15 20 dakika lık uyutuyorlar hemen uyaniyorsun zaten çekimden sonra kanama oluyor benim sol tüpüm kapalıymış çekim sırasında açmış doktor tıkanıklık açıldığı için 1 hafta falan kanamam olmuştu biraz karın ağrısı oluyor sonrasında ama o kadar kötü değil inşallah sende tıkanıklık yoktur bir sorun çıkmaz hayırlısıyla geçer çekimin
Kediannesi1 Anestezisiz çektirdim ama işlem şöyle alttan muayene olur gibi sadece bir an 5-6 saniye orta şiddette bir adet ağrısı geliyor sonra geçiyor ve bitiyor toplam giyinme soyunma dahil 10 dakika sürüyor alttan muayene daha zor geliyor hatta bana daha uzun sürdüğü için anestezili de de boşuna anestezi almış olacaksınız tüm gün biraz halsizlik bir de hastane ortamında kalmış olacaksınız daha stresli olabilir bilginiz olsun bende anestezi istemiştim bu şekilde yönlendirmişti merkez
papatyaolsun Kediannesi1 çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız 🙏🏻☺️ Peki adetin kaçıncı günü çektirdiniz acaba çünkü benim adetim 10 gün sürüyor, 9. günü çekmemiz gerekiyordu diyip gelecek ay gelin dediler
papatyaolsun Hayat70 canım benim çok teşekkür ederim detaylı yorumun için 🙏🏻 Allah şifanı versin inşallah senin de 🙏🏻 Benim su an adetimin 11. Günü, 9. Günü çekmemiz gerekiyordu geç kalmışsın dedi ve gelecek ay çağırdı, yaptığı mantıklı mı acaba
papatyaolsun Lionmom1 yaaa çok sevindim adınıza , bebeğinizi sağlıkla büyütün 🥰 adetin kaçıncı günü çekildi acaba çünkü benim adetim 10 gün sürüyor 9. Günü gelmeniz gerekiyordu dedi, su an 11. Günü olduğu için gelecek ay gel dedi
Kediannesi1 papatyaolsun ben adetten sonraki 3. Gün çektirdim adetim bitti aradım bugün bitti diye hemen randevu verdiler
Lionmom1 papatyaolsun 9. Günü çekildim ben de. Normalde anestezi almadan devlette çekilecektim 8. Günü almadılar doluyuz dediler ben de sinirlendim medicale gittim ertesi gün hemen aldılar. Ama anestezi aldığıma pişman değilim 😂 etkisi hemen geçiyor zaten aşırı doz vermiyorlar.
Canimucizem papatyaolsun anestezi ile arasında 500 TL fark vardı eşim o anı yaşama bence demişti iyiki anestezi ile yaptirmisim acı esigim çok yüksek ama o anı yaşamak istemedim ben yarım saat sürüyor canım hiç korkulacak bi şey yok bı uyaniyorsun odadasin sonrasında çok hafif regly ağrısı oluyor benim kanamam çok az olmuştu bir kaç gün damla damla geldi 3gun sonra kesildi 2500 TL vermisim Kasım ayında Ocak ayında rabbim çok sukur nasip etti iki tupumde acıkmış doktorum aklımızda kalmasin diye cektirmisti sonrasında hamile kaldım zaten çok şükür rabbim isteyen herkese sağlıkla nasip etsin hayırlı sonuçların olsun inşallah
papatyaolsun Canimucizem canım bana anestezili 4550 anestezisiz 5550 TL dediler ama adetimin su an 12. günündeyim kabul etmediler. Gelecek ay adetin 9. günü gel dediler. Sen hangi gün gitmiştin
Kediannesi1 papatyaolsun yumurtlama başlamış olabilir gebelik ihtimali olabilir hemen adetten sonra alıyorlar o yüzden
Lionmom1 papatyaolsun adetin hemen sonrası hamilelik olasılığının en düşük olduğu zaman diye hemen yapılıyor diye biliyorum ben başka bir sebebi var mı bilmiyorum ama
Canimucizem papatyaolsun kanama biter bitmez gelebilirsin demişti sanırım yanlış yönlendirme yapmayım ama bu şekilde bir gün söylememişti sonrasında da o ay korunmami istemisti radyasyon nedeniyle sonrasında zaten tekrar regly görmeden hamile kalmıştım mutlaka cektir ama çok faydalı damarlar genişlediği için cidden olasılık çok artiyor tabi herşey Rabbimden 🤍
papatyaolsun Canimucizem kuzum benim adetim tam 10 günde bitiyor. Yani 10 gün boyunca aşırı kanamam olmuyor tabi ama 10. gün şeffaf beyaz sıvı şeklinde akıntıyı görebiliyorum. Bugün de zaten 12. gün. Neden illa 9.gün çağırıyor anlamadım. Başka hastaneler 14. güne kadar alıyor ama onların da randevusu doluymuş
Canimucizem papatyaolsun bi danış bence nedenini bilmiyorum bende öyle bir sart aramamıştı goruntuleme olarak mi dusundu acaba bazı günler daha farklı görüntü veriyor belki ondandir