Neslihankrhmt defnezumram bende de oluyor ara sıra rahim büyüdüğü için oluyormuş egzersiz hareketleri var onlardan yap istesen ama kendini zorlamadan hafif esneme tarzında
leylaAraf defnezumram bende de çok oluyor ama cinsiyet ile alakalı da olabilir diye duydum sizin bebeğinizin cinsiyetini ne acaba
Songl28 Bende yaşıyorum ama sürekli ağrı tarzında değil hareket ettiğimde yatarken kalkarken felan acıyor ayakta kaldığım iş yaptığım zamanlar daha çok oluyor birde sağ bacağım ağrıyor doktor normal oldupunu bebeğin o tarafa baskı yaptığını söyledi
defnezumram Songl28 benimde yürürken çok hareketli olduğum zamanlarda oluyor sola baskı yapıyor sanırım benimkide
Gunes17 defnezumram 😊 doğuma kadar sürer ama çok fazla ağrın varsa doktora danış mutlaka Bi çözüm yolu söyler sana
defnezumram Songl28 valla öyle çalışıyorum bide otururarak ayaklarımı sallandırdığım için de bileklerim ayaklarım davul gibi oluyor
defnezumram Neslihankrhmt doktoruma yazdım foto attım sol bileğim şişti acil gelin dedi eşimle hastaneye geçecez birazdan
defnezumram Nerfemm bende de öyle merdiven çıkarken hele zorluyor ya kan ve idrar verecekmişim gidince
defnezumram Nerfemm doktor kan tahlili ve idrar aldı yarın çıkacak sonuçlarım ordan rapor yazacak 10 günüm kalmıştı zaten işte çalışmam gereken isabet olacak
Nerfemm defnezumram bana magnezyum verdi agrim cok oluyor dedim diye ama pek etkisi olmadı gibi gunde ikiye cıkar demisti knu denicem simdide