yesimunluturk Kızlar az önce doktora gittim kontrol için 37+4 günlük olduk haftaya salı gününe gün verdi ilk bebeğim 7 yıl sonra gelen mucizem acayip heyecan ve stres yaptım ben ya 🙃🥰
Denizyildizii yesimunluturk bende spinal sezaryen oldum. Stres yapma cnm sağlıkla alırsın inşallah kucağına 🙂
Mavisim3457 yesimunluturk Allahım sağlıkla kolaylıkla afiyetle doğum yapmanızı nasip etsin inşallah. Bizlerede inşallah ☺️. Bebeğinize kavuşacaksınız ne kadar güzel. Stres yapmayın rahat olmaya bakın
Bebegimmmm12345 yesimunluturk ay canım sağlıkla al kucağına. Bende bugün gideceğim bebeğim dönmediyse gün verecek. Ya haftaya derse heyecan bastı senin yazını okuyunca 🥺
yesimunluturk @Gkee Evet canım sezeryan olacak stres yapıp hem bebeğe zarar veririm diye hemde yaşım 34 sanırım onun için sezeryan diye konuştuk doktorumla spiral olacak çok heyecan yaptım ya
Gkee yesimunluturk bende normal dogum gidiyoruz suan ama bir sorun cikarda sezeryan derse doktorum asla uyanik kalamam panik atak var genel istiycem
adatuna yesimunluturk stres yapınca bebeğe nasıl zarar geliyor acaba ben normal düşünüyorum ama böyle bir şey duymamıştım detaylı bilgi verebilir misiniz
Nazalex yesimunluturk bende 30 um ilk gebeliğim. Hiç stres yapma canım keyfini çıkar en zor kısmı başarmışsın bence rabbim yardımcın olsun bir avazda kavuş inşallah 🙏
yesimunluturk Gkee bebeğe anestezi geçmemesi açısından öyle yapmayı uygun gördü çok heyecan yaparsan sakinleştirici veririm demişti
yesimunluturk Denizyildizii Amin canım inşallah en başından beri aslında spinal olacağını biliyorum ama net günü verince heyecanlandım sende sağlıkla büyüt inşallah bebeğini canım
yesimunluturk Mavisim3457 Amin canım inşallah sizde sağlıklı alırsınız kucağınıza daha ilk heyecanı atamadım ondan heralde salı gününe kadar alistiririm kendimi 😄
yesimunluturk Bebegimmmm12345 bende aksine normal doğumdan korkuyorum 😄 kaç haftaliksin benimki döneli 2 hafta oldu 36 da dönmüş demişti sağlıkla alırız inşallah kucağımıza
Bebegimmmm12345 yesimunluturk 37+5 canım ☺️ biraz iri bebek dedi bu haftadan sonra zor döner demişti geçen hafta. O yüzden bugün bakacağız bakalım
yesimunluturk Bebegimmmm12345 1 gün var aramızda 3230 kg dedi bugün banada muhtemelen sanada önümüzdeki haftaya gün verir o zaman 🥰
Bebegimmmm12345 yesimunluturk aynen işte ondan heyecanlandım. Bakalım hayırlısı olsun. Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza yavrularımızı 🙏❤️❤️
Bebegimmmm12345 yesimunluturk canım salı günü 11 temmuz da gün verdi doktorum. Sezaryen ile kavuşacağım oğluma inşallahh 🙏🙏
yesimunluturk kubraselcuk sağlıkla gelsinler inşallah canım ilk olduğu için baya heyecan yaptım gün geçmez artık bana 😄
kubraselcuk yesimunluturk aynen öyle bende çok heyecanlıyım sağlıkla bir kucağımıza alsak her şey geçer gibi 🥹