Zelihaa1409 o korku 30 kadar oluyo ama 30 dan sonrası doğum korkusu felan filan derken zaman geçmiyor yani ben hep senin gibi dusunurdum burda hatta doğum yapan serklajli hamis vardı o bana hep derdi asıl 30 dan sonra geçmeyecek en iyi zamanların diye inanmazdim ama gayet de haklıymış bide benim diğer ay doğum ne olacak ne edecek bilmiyorum normal mi sezaryen mi onuda bilmiyorum.rabbim.hersey9n hayırlısını nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımiza alırız inşallah