Asla bu sayfadan memnun kalmadım.2 haftaya görsel ve kargo bilgisi paylasacam dediler.4 haftadır ürünü bekliyordum.surekli oyalıyor
Kargoya verdim diyor
Para iadesini yapın istemiyorum dedim.tamam oylese isimlik yapistirmayalim ürünümüz çöp olmasin dedi.hani vermiştiniz kargoya.para iadesi yaptılar
Bidaha tövbe.ayrica üsluplari hiç hoş degil