21_kub34 Xname yapıyorum dünden beridir squat yapmıyorum sürekli yürüyüş yapıyorum ama bir ilerleme olmadı
Xname 21_kub34 squat yapın ama hatta sancı geldikçe bir ayağınızı sandalyeye filan koyun ve ileriye doğru esneyin bir doktorda görmüştüm
21_kub34 Ebruu44 ay rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım inşallah ben de öyle olurum bir an önce doğururm çok yoruldum çünkü
Ebruu44 21_kub34 kendisi birden başladı sancılarım sabah 5 de başladı 7 de doğum yaptım hastaneye zorla yetiştim 9 cm açılmayla 😂😂
21_kub34 Ebruu44 ben de doğum yaptım canım sabah suyum geldi hastaneye geldim 2 saat sonra doğum oldu
Rubyyigit Ebruu44 merhaba🌸 ben de 39+3 deyim. Sancınız yokken açılmanız olduğunu nasıl anladılar? Rutin muayenizde mi anlaşıldı yoksa kendini mi acile gittiniz? Bir de açılma olurken hissettiniz mi acaba?
Rubyyigit 21_kub34 suyunuz gelmeden önce herhangi bir şey hissettiniz miiii bebeğiniz çok mu oynuyordu mesela ya da nasıl bir histi🫢
21_kub34 Rubyyigit sabaha kadar vajınamda ağrı vardı sabah uyandım kanamam oldu kanamadan yarım saat sonra suyum geldi hastaneye geldim suni sancı vermediler kendi sancılarımla 2 saat sonra doğurdum
Eslem-karaca 21_kub34 4 cm açıklıkla doğuma alındığını ilk defa duyuyorum 10 cm olmazsa doğum gerçekleşmez mümkün değil. Doğuma alıp ne yapicaklar ki bıraksınlar ne zaman açılırsa o zaman alsınlar.
21_kub34 Eslem-karaca kendi sancımla doğum gerçekleşti sancılarım her geldiğinde ıkınıyordum squat yaptım son 3 sancımda doğum oldu