21_kub34 Bayanlar dua edelim lütfen yatışım yapıldı doğumu bekliyoruz sancım çok var açılmam daha 2 santim açılmayı nasıl hızlandırabilirim bi önerisi olan var mı acaba
Sengul-9798 21_kub34 normal doğum için 37 hafta erken değil mi canım bir sorun mu vardı Allah yardımcın olsun hastanede ağrı çekmek zor
Ebruu44 Keşke yatmasaydınız ben 40+2 yim 4 cm açılma var ama sancım hiç yok diye eve gelmek istedim evdeyim hastanede sancı çekmek çok zor 🥹
21_kub34 Ebruu44 doğrudur benim sancılarım çok var bırakmadılar ki beni beş dakikanın altına düşmüş ama hala birley yok
21_kub34 Ebruu44 şuan nst takibi yapılıyor açılma 4 santim olunca doğuma alacaklarmış açılmam 2 hafta önce 2 şuan 3 ve dünden beridir hiç ilerleme olmuyor
Eslem-karaca 21_kub34 4 cm açıklıkla doğuma alındığını ilk defa duyuyorum 10 cm olmazsa doğum gerçekleşmez mümkün değil. Doğuma alıp ne yapicaklar ki bıraksınlar ne zaman açılırsa o zaman alsınlar.
Ebruu44 21_kub34 allah yardımcın olsun ama direk sezeryan yapmazlar önce suni denerler tahminimce oda çok zor diyor herkes
21_kub34 Sengul-9798 benim 28 haftamdan beridir sancılarım ve açılmam vardı çok şükür 38 haftayı görebildik
Xname Squat yapın sancınız geldikçe yürüyün devamlı nst harici yatmayın açılmanız ilerlesin Allah yardımcınız olsun sağlıkla alın kucağınıza
21_kub34 Xname yapıyorum dünden beridir squat yapmıyorum sürekli yürüyüş yapıyorum ama bir ilerleme olmadı