Kızlar merhaba normalde adet döngüm 29-30 gun arası. Reglim hemen hemen bir hafta geçti sayılır su saatler itirabiyle.
Bu aşamada 4 tane test yaptım 3 kaset bir erken gebelik. Sonuç aynı..
Belirtilere gelirsek.. Normalde regl 10 gun öncesinde başlardı meme hassasiyeti bu ay gecikmeden 2 gun sonra başladı ve nerdeyse 5 gündür acayip şekilde agriyor
Aynı zamanda
Sıcak basması
Bas agrisi (sanki igne batıyor gibi)
Arada sağ kasikta batma agri
Hic akıntı yok sıfır
Cuma gününe randevu aldım lakin hastanede kan verip bakmıyorlar semt polikliniği oldugu icin. Sizce bir daha test yapmalımiyim?