Sera4 Gumus25 ay buradaki hastane çıkışlar çok tatlıymış🫶🏻 Yorumları okurken gördüm. Umarım memnun kalırsınız
Leylagyk Tuba0396 bana göre gereksiz ilk kızımda yapmdım bunda da yapmaya gerek durmuyorum açıkcası ona verceğime gider başka birşy alırım yavruma 🤷♀️
Semiha_0320 Tuba0396 bende gerek duymadım sadece isimli tulum yaptırdım 3 parça digerlerine gerek yok
minikmucizeemaak Tuba0396 Normalde yaptırmayacaktım ama bir tam takım olsun istedim hep 3 lü 5 li hastane çıkışı aldım, biraz da heves ettim. Normalde nakışlı istiyordum ama çok uçuk fiyatlar, o yüzden baskılı yaptırıyorum 12 parça 540 tl
minikmucizeemaak Tuba0396 astralbabytr instagramı var canım, kuzenim de oradan yaptırdı memnun kaldı. Tabi baskılı olduğu için nakış kadar kullanışlı değildir ama zaten ancak 2 3 defa giyiyorlar
Gulden1912 Tuba0396 instagramda astralbabytr adında bir sayfa var ben oraya yaptırdım 12li set 540 lira kumaşı her şeyi çok güzel evet çok uzun kullanamaz ama özendiysen içinde kalmasın zaten artık 10lu setler bile bu fiyat bende uygun fiyatı bakmanı tavsiye ederim
Gizmmis  Bende bu sayfadan yaptırdım çok güzel yanında hediye bi takım daha göndermişler kumaşı da gayet yumuşacık