Tuba0396 Merhaba güzel anneler isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ilk çocuğum ama kararsız kaldım sizler nasıl yaptırdınız fikirlerinizi bekliyorum sayfa önerisinde bulunursanız sizce isimli yaptırmak gerekiyor mu gereksiz mi yorumlarınızı bekliyorum
Poncikbirannis Tuba0396 çok pahalı ya ons vereceğim parayla üç takım hastane çıkışı alırım diye ben almadim tabi dersen ki ilk çocuğum alacağım tabiki alabilirsin canim ama bence gereksiz
bayangoger Tuba0396 bende çok kararsızdım. Açıkçası o kadar parayı vermek istemedim. Bu yüzden instagramdan sadece isimli tulum yaptırdım. Angelbtk diye bir sayfa. Tavşan tulumlar var çok tatlı bir bakın.
Boncukveannsi Tuba0396 ben instagram da Lina tasarım da yaptırdım çok da memnun kaldım. Bence bebeğimiz için güzel bir hatıra pişman değilim yaptırdığım için 🥰
Tuba0396 Poncikbirannis Bende senin gibi düşünüyorum ama bir yandan ilk çocuk olsun içimde kalmasın diyorum kararız kaldım canım hastane çıkışını çok kullanamayacak battaniye ve yastığı olsa daha mi olur bilemedim
Tuba0396 Poncikbirannis çok teşekkür ederim fikirlerin için canım bencede isimli yastığı ve battaniyesi daha mantıklı olacak 😊
Tuba0396 bayangoger çok teşekkür ederim isimli battaniye ve yastığı olsa hem kullanışlı olur hastane çıkışını uzun süreler kullanamayacak en güzelini düşünmüşsünüz
AybarsUmay_ Bende istiyodum ama bugün gittim hastane çıkışı aldım zaten 1 veya 2 kere giyecek o kadar paraya gerek yok. Onun yerine isimli tulumlar var 3 parça ondan yaptırmayı düşünüyorum
Uselemekndz Bende yaptıracaktım vazgeçtim sonra annem çok hevesliydi trendyolda yaptırdı oda tulum eldiven şapka bir de yastığı vardı isimli hepsi çok hoşuma gitmişti giydiricem sonra hatıra olarak saklayacağım inşallah isterseniz paylaşırım