Gunes17 evet sorun yasadim icin oturarak kılıyorum ama sizin gibi kabul olmaz demiyorum…ayrıca siz bi sakin mi olsanız acaba.? Ben belirtmiştim ( orada postu açan arkadaşında skntısı vardır diye ) + belliki haftası büyük ağırlık olarak eğilip kalkmakta zorluk çekebilir anne olarak her hareketimiz de endişe ediyoruz kadın ben bahane arıyorum namazı böyle kılıcam demiyor ki sormuş dizlerime değicegi için skntı olur mu diye soruyor ben illa oturarak kılıcam yada keyfime namazın kılınış şeklini değişecğim demiyor ki skntı,sorun olur mu.? Diyor Yarabbim ya