Sevvalllll42 Öncelikle Allah kabul etsin inşallah,umarım dualarınız ve namazlarınız kabul olur 🌺 Riskli bir gebelik değilse ve oturup kalkmanizda herhangi bir sakınca yoksa normal şekilde kilabilirsiniz. Benim halam ve annem oturur hep mesela çünkü bacaklarında sorun var. Sırf hamile diye bir insanın oturarak kılması tabii doğru değil bana göre ama bu,niyete göre de şekillenen bir durum bence. Sizin içiniz nasıl rahat edecekse öyle yapın. Önemli olan niyetiniz😌