Hernasipvaktineesirdir benim ilk doğumumda, çatı muayenesinde 2-3 cm açıklık olduğu zaman doktor iki güne doğum olur demişti öyle de olmuştu iki gün sonra sabah sancım başlamıştı. Ama o son çatı muayenesinde, kırk haftamın dolmasına birkaç gün kaldığı için doğum başlasın diye bebeği mi uyarmıştı içeriyi mi hareketlendirdi ne öyle şeyler olmuştu.