Kızlar bugün çatı muayenem vardı hiçbir ağrım sancım yoktu 2 cm açıklık varmış hiç hissetmedim. Ama muayenede biraz kanadı ve adet olacakmısım gibi kasığımda ağrı var şuan. Ama sancı filan yok henüz. Bu açıklıkla kaç gün gideriz ve kendi sancım gelir mi sizde nasıl gelişmişti süreç.