Melekhkn bu ruhalini bende yaşadım birkez geçti dedim gider kan veririm ya çıkmazsa ama gitmeyince yarı yarıya düşüyor olumsuzluk gidince netleşecek korkusuyla gitmedim gitmedikçe ümitlendim ümitlendikçe var sandım bu dahada mutlu etti beni meğer kendimi kandırmışım aniden bi geldi kırmızılar dahada üzüldüm başında öğrenseydim umut etmezdim diye kendime çok kızdım ondan beri günüm geçmez geçsede beklemem 😊