Melekhkn Kızlar adet günümün üstünden 6 gün gecti test yaptım ama negatif çıkmıştı kan tahlili vermeyi düşünüyorum az daha bekliyimi yani 10 gün felan olsunmu yoksa hemen veriyimi siz bilgili hamisler cevap verirseniz sevinirim😊
Berkaytuana Melekhkn bende senin gibi olumsuz çıkar uzulmeyim diye 10. Günde teSt yaptım pozitif çıktı Ama doktor önceden gelseydin kanda çıkardı dedi bi git kan ver canım. Hakkında hayırlısı olsun
Zeyna0607 Melekhkn döllenme olmuş ise ve bunun sebebinden dolayı gecikiyor ise zaten çıkar ki bu vakit yeterli kan testi için ama yoksa oda çıkar başka bir nedeni varsa ona erken teşhis koymuş olursun canım
Denisss Zeyna0607 2 ay once annemi kaybettim😔 stres uzuntu derken 2 ay bi duzensizlesmisti yine oyle olmustur diye dusundum o yuzden bekledim acikcasi cokta sabir kaynakli degil 😊