Sermec27 çok geçmiş olsun başınız sağolsun. Bnde bir buçuk ay oldu kürtaj olalı hala acısını yaşıyorum ki sanırım bu hiç geçmeyecek . Tek tesellim cennette kavuşacağız inşallah cennet kapısında bni bekliyor olacak bn olmadan içeriye girmeyecek . Vardı Rabbimin bir bildiği dedik belki doğsa daha zor bir hayatı olacaktı . Şimdi yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum hatta o korkuyla bebeğime zarar veririm diye korkuyorum . Ama aynı zamnda hemen hamile kalmak o duyguya yeniden varmak istiyorum . Hamile kalmadam bu acım hafiflemeyeck gibi geliyor .