Deletedmom_85 ilk 3 ay 5-6 kilo verdim 60 kiloydum 54’e düştüm ben bu bebeği besleyemicem galiba çocuğum zayıf kalcak diye çok üzüldüm ama 4. aydan sonra bir iştahım açıldı şu an son 2 haftamız kaldı ve ben 17 kilo aldım bebekte şu an 3 buçuk kilo o iştah bi gelince kendine asla engel olamıyosun yedikçe yiyosun doymak bilmiyosun sonra doktor artık dur yoksa hayatında görmediğin kiloları görürsün dedi bebeğin gelişiminde de sıkıntı yok çok şükür o yüzden artık tıka basa değilde yeteri kadar yemeye çalışıyorum besin değeri yüksek bebeğe faydası olucak ama beni tıka basa doyurmucak şeyler yiyorum 🥲