Kızlar ben normalde çok yiyen ama kilo almayan biriyim 2 kişinin yediği yemegi yerim nerdeyse o derece. Ama kilo almam çünkü affınıza sığınarak metabolizmam iyi çalışıyor yapı gereği iste. Bugün doktor gebelik boyunca 10 12 kilo alman lazım dedi bana bu rakam şaka gibi geliyor 2 kilo alamayan ben bu kiloyu nasi alacağım? Suan 60 kiloyum Yani yesemde vucud kiloya dönüştürmuyor, hop gidiveriyo nasi olacak nasi alacağım ben kilo? Fikriniz var mı mesela benim gibi olan gebelikte nasi kilo aldı yada alabildi mi?