ilaydayaradan11 Kızlar ödem oluyor şişiyorum haftada bir iki gün mutlaka şiş geçiyor sizce erken değil mi bunun için ya korkuyorum da bi yandan
gamzeyerlkaya ilaydayaradan11 kuzum bende 28 haftalığım benimde ufak ufak başladı artık ayak bileklerim ve ayaklarım şişiyor geçiyor sonra normal sanırım
5melekannesi ilaydayaradan11 ödemden çok kurtuluşumuz olmuyo ama bol bol yürüyüş yaparak şişmeyi engelleyebilirsin bide tuzdan uzak durmaya çalış, erkende değil korkma ben ilk hamileliğimi öğrendiğimden beri yaşıyorum
ilaydayaradan11 Aynen canım bende de sabahları başlıyor akşama doğru hafifliyor ay gözlerim bile şişiyor ya
gamzeyerlkaya ilaydayaradan11 Eylül gibi bekliyoruz ama nasip tabi erken gelmesinden çok korkuyorum 🫣 34 ü bi atlatırsam sağ sağlim 😂🫣😊 seninki bellimi ne zaman doğumm😊
ilaydayaradan11 gamzeyerlkaya ay benim de Eylül gibi ya bende korkuyorum erken gelmesinden bakalım nasip Eylül sonu gibi olacak normal olursa ama sezeryan istiyorum
ilaydayaradan11 gamzeyerlkaya inşallah canımmm sağlıkla gelsinler bebişlerimiz🥰🥰🥰 erkek mi peki kız mı isim belirlediniz mi
Nsenaa28 Bende 28 haftalık hamileyim çalışıyorum ve benimde ellerim de ayaklarımda şişlik başladı sabahları ayakkabı giyemiyorum, gün içerisinde aşırı derecede sıcak basması oluyor…
ilaydayaradan11 Nsenaa28 sıcaktan dolayı da oluyormuş Kızlar bu ödem buzlu suya ayaklarınızı koyun rahatlatıyor
ilaydayaradan11 5melekannesi yaa senin adına üzüldüm gerçekten çok zor bişey şu çok içiyorum da tatil dolayısıyla yolculuk yaptım ondan dolayı şişlik oldu sanırım sağlıkla alalım kucağımıza inşallah ❤️🫶🏻
ilaydayaradan11 Heyymomy aslında sodyumum kandaki değerde çok düşük çıktı biliyor musunuz bende buna şaşıyorum
Heyymomy ilaydayaradan11 o zaman ödem önleyici kısa egzersizler araştırmanızı tavsiye ederim ben şu an 28 haftalığım çok şükür ödem yok olmamasına rağmen ödem önleyici egzersizler yapıyorum
Goksu2023 ilaydayaradan11 ben de 26.haftadayım 7 kg aldım benim de çok hareket edince şişiyor daha şimdiden kimi hareketsizlikten şişer benim ki yorulunca maalesef