Mavisim3457 heleninannesi Bulmuşken aldığınız ii olmuş. Ben 1 aydır bulamadım. 25+0 a bulup aldım ama zamanı geç. Hastaneyi aradım sordum geç oluyor doktor yaparmı diye yapar dedi. İstanbul gazi Osman Paşa eğitim araştırma hastanesinde.